Påsk och April

Nu har vi både firat påsk, gått över till sommartid och blivit lurade på första april, eller? Allt på en helg! Jag har firat påsk, bytt till sommartid men inte lyckats bli lurad ännu, inte vad jag vet iaf:). Än är dagen inte slut...
Visst är det lite härligt med att det är ljust längre på kvällarna? Skönt att komma hem från jobbet och det fortfarande är ljust ute, så trist att gå till jobbet på morgonen när det är mörkt och komma hem när det är mörkt.

Vi är inne i april, och nu borde jag egentligen sätta igång med löpningen på allvar, men det blir inte riktigt som man tänkt sig, suck! Men ska försöka komma igång så snart det bara går. Har ett lopp att komma i form till, Kungsholmen runt, den 4 maj, så jag har ungefär 1 månad på mig. Det känns lite tajt, men ni som känner mig vet hurdan är, allt går bara man vill! :P

Igår bakades det sushi här med goa grannar, det var gott och de blev mycket, jag hade tänkte visa en bild, men den ligger på telefonen som är trasig, så det får vänta tills den dumma Iphonen förhoppningsvis återhämtat sig...Jag kan nästan snart tycka att gamla hederliga knapptelefoner va de bästa...men men...jag kanske inte ska bli en bakåtsträvare..

Nu ska jag varva ner efter jobbet med lite Metallica...Ja jag lyssnar faktiskt på dom ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0