Påsk

Snart är det påsk och i år firar vi påsk med barn :). Vi ska åka upp till de norrländska skogarna, eller ja inte riktigt så, men till Norrland iaf, närmare bestämt Örnsköldsvik. Det ska bli så skönt att komma hemhem för några dagar och bara vara. Det blir inte så ofta som jag åker upp numera, så de få gånger jag gör det så vill jag få ut det mesta av det bästa eller tvärtom.
 
Vi brukar köra bil upp i vanliga fall men nu kände vi att det inte riktigt skulle gå lika smidigt med en liten som antingen lessnar på att åka bil eller vill ha mat. Så för att göra det så smidigt som möjligt så flyger vi från Arlanda. Vilket gör att vi bara har 1 timmes bilfärd upp till Arlanda och sen en timmas flygning och sen är vi i Övik. Ja det går faktiskt flyg dit, än så länge..
Det ska bli spännande att se hur M tycker det är att flyga.
Påsken kommer att bestå av massa familjemys, kompismys och kusinmys, jag har en stark känsla av att jag inte kommer vara den som alla vill träffa utan det är det lilla nytillskottet M.
 
 
Jag hade tänkt hinna med ett eller två löppass också för att prova den nya klockan lite mera. Har endast hunnit testa den än så länge. Men den verkar bra och väldigt mycket smidigare än min gamla Garmin, trots att jag ahr lite separationsångest från den. Den nya är också en Garmin Forerunner, once you choose Garmin, always Garmin. och det är sant, jag gillar Garmins klockor och den jag haft innan har aldrig strulat eller varit bråkig. Oj förlåt alla söderbor, med ordet strulat menar jag krånglat och inget annat. Att vara norrländsk är inte alltid lätt då det kommer till uttal och ord, har jag märkt sen jag flyttade ner till Sthlm... :P
 
Glad Påsk på er!
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad kul att höra, tack detsamma, ni läsare peppar mig:)

2014-06-10 @ 13:54:55
URL: http://endorfinkickar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0