Julen över

Julen är över för denna gången, lika snabbt som det blev jul, lika snabbt försvann den. Jag har haft det oförskämt bra, fått fira med mina närmaste, en mysig liten julafton med god mat, mysigt sällskap och charader! Det var årets sällskapsspel vid jul, jag är ingen stjärna på det här med att visa med gester men man får sig ett gott skratt och det är minst lika kul. Ibland måste man våga bjuda på sig själv.

Julen firades i norr och nu imorrn beger vi oss söderut igen för lite nyårsfirande med goa vänner.

Efter nyår blir det högbo och längdskidor i 3 dar, jag hoppas verkligen vädret fortsätter vara kallt så inte all snö töar bort, måste verkligen få in lite mil i kroppen för stundande avslut av Halvklassikern i form av Halvvasan. Jag valde att inte dra med mig skidorna upp men ångrade mitt beslut när jag kom upp, va länge sen jag såg såhär mycket snö:). Det har blivit några löpturer istället och provträning av makens julklapp TRXband.

All for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0