Höstigt

I söndags var det då dags för Hässelbyloppet, vädret var lite halvsvajigt innan start, men det skärpte till sig och det vart ett perfekt löparväder!! Från start till mål kändes allt bara bra, det flöt bara på, och det är såhärligt då allt bara stämmer i löpningen, det var jätteroligt! Jag hade som mål att förbättra mig med 1 minut från förra året men det blev 3 minuter bättre, jag är nöjd! Nu är det färdigtävlat för i år, och bara ladda inför nästa säsong. Nu är det Vasaloppsförberedning som gäller, jag hoppas att det finns nån snö nånstans om en månad eller så....

Hösten börjar verkligen ge sig till känna, löven faller och det regnar och är lite halvkallt, men hösten har sin charm den med. Annars är det bara lugnt, om några veckor åker vi till varmare breddgrader, det ska bli så härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0