Snart dags för Hässelbyloppet...

På söndag är det då dags för årets sista lopp, Hässelbyloppet! En lättlöpt och flackbana sägs det, men jag tycker nog den är lite utmanande trots allt, men det är så det ska vara. Målet är givetvis att lyckas pressa ner tiden ännu lite till från förra årets Hässelbylopp. Var ute och sprang idag litegranna, kroppen känns inte helt hundra, vet inte riktigt vad som felar just nu. Förkylningen är ju borta för länge sedan och jag tycker att det borde vara bra nu, men men, blivit lite lat kanske!:P Jag får göra mitt bästa helt enkelt.
 
Jag kände idag under springturen att det behövdes, det är det perfekta sättet att skingra alla möjliga tankar och hitta lösningar till problem. Löpning är som terapi för mig, fungerar finfint. Det ska bli riktigt skönt med semester snart, nu är det inte många veckor kvar, känns grymt skönt. Nästa vecka är det vaccinationsdags och jag ska åka in till Sthlm och lämna in visumansökan och hoppas vi gjort rätt. Det läskiga med det är att man måste lämna in sina pass som sedan skickas tillbaka tillsammans med visumen. Scary!!
 
Ett motto som är bra att ha i tankarna när det blir aför mycket runtomkring;
"Att göra sitt bästa är gott nog"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0