Vinterloppet

Jag sa att Hässelbyloppet skulle bli det sista loppet för i år, men så blev det inte. På lördag är det dags för Vinterloppet 8km, har aldrig sprungit det förut så det ska bli spännande. Problemet som jag har är att jag inte riktigt vet hur jag ska klä mig, det får inte bli för varmt och inte för kallt, men å andra sidan brukar det alltid lösa sig.

Idag tänkte jag bege mig ut på en löptur, och eventuellt testa de nya löparskorna med dubbar på, vet såklart att det inte beövs ännu men ville bara testa dom.

Om 1 vecka åker vi till Bali, vår bröllopsresa, det ska bli otroligt spännande och skönt. Skönt att komma bort från vardagen i 2 veckor. Dock bävar jag för den långa flygresan, men det ska nog gå bra. Idag ska jag försöka skriva upp vad man kan tänkas behöva ha med sig och sen ta en vända på apoteket för att se vad som kan vara bra att ha med sig.

Nu längtar jag efter vintern och snön, ja vill åka skidor! På tal om skidor, kanske snart dags att leta fram skidorna och lämna in dem på vallning. Jag måste även köpa ett par nya stavar..tar det efter vi kommit hem från resan.



Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, va jag hoppas att ni får en underbar bröllopsresa.
och jag tror nog att det så gott som är omöjligt att den inte ska bli det :)
Vet ju dessutom att det bara är två dagar kvar nu, så ställ in dig på semestermode och njut njut njut när ni är borta från slentrian-vardagen. Sköt om er! kramar från mig

2012-11-05 @ 17:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0