Jag klarade det!

...igår den 26 februari, åkte jag Halvvasan, och det gick tokbra! Jag trodde aldrig det skulle gå så bra. Spåret var kanonbra, vallningen var perfektm, inget bakhalt, och behövde inte valla om en endaste gång, det flöt på bra och jag är förvånad över min egen förmåga, min styrketräning och functionaltoningpass samt timmar med stakmaskinen (inte flera timmar utan sammanlagt) på gymmet har hjälpt. Trots att jag hade ett litet mål i slutet att komma under 4 timmar så är jag supernöjd. Tiden blev 4h 11 min, nöjd!

Idag har jag lite träningsvärk, men trodde faktiskt att det skulle kännas mer, men det kanske kommer. Jag har en vilodag idag, känner mig rätt trött i kroppen. Det blev en rejäl urladdning igår då jag kom i mål och faktiskt insåg att jag gjort en Halvklassiker! Spm jag tränatoch laddat i ett år för de olika delarna, och nu är det klart, helt overkligt fantastiskt bra! Det känns lite overkligt, nu funderar jag på vad nästa utmaning ska bli..

Halvklassikern är klar! Jag klarade det!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0