Känslan

...av att ta ut sig helt på ett träningspass är grym! Idag stod functional toning,ett crossfit inspirerat pass. Idag var det stationsträning, varannan station styrka, varannan kondition, 1 minut på varje station. 3 varv skulle köras, det kan låta lite, men det är jobbigt, svettigt och en massa jävlar anamma! Mjölksyran är på g, musklerna gör ont, känslan av att köra hårt är helt underbar! Efter en timma gick jag därifrån svettig, slutkörd men med ett leende på läpparna, jag fixade det! Bättre än förra veckan!

Ihelgen körde jag skidåkning, men det blev bara 15km, nollgradigt och svårvallat, bakhalt! Så jag lessnade och gav upp faktiskt, inte likt mig men det var verkligen inte kul. Klister borde jag haft på men så jobbigt att ta bort. Halvvasan närmar sig med stormsteg, imorrn är det en vecka kvar. Jag ser fram emot det, att utmana sig själv och jag hoppas komma i mål nöjd med min insats.

Imorrn blir en vilodag från träning, om jag inte tar en lätt löptur på morgonen, få se hur pigg jag är, måste vara på jobbet kl12 ... Skulle behöva komma igång med löpningen på allvar, varit lite lat på den fronten på sistone.

Jag gjorde egna protein/energibars igår, det vart faktiskt goda, såg lite torra och icke goda ut, men det va helt okej, för att inte ha nåt sött i, förutom den mörka chokladen ovanpå.

Nu ska jag ta min träningströtta kropp till sängen för en god natts sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0