Natt

...nu är det snart mitt i natten, klockan är snart tolv och jag kanske egentligen borde sova eftersom jag ska upp och springa Ismilen imorrn, men nä det har jag inte vett till. Det är svårt att gå och lägga sig i tid, det är konstigt hur det kan vara. Men men, det är bara en själv det straffar.
 
Ikväll har jag varit på releasen av Bodypump 85, bra musik och bra övningar. Alltid kul när det kommer något nytt, då det dröjer 3 månader mellan varje release. Så nu blir det åter lite Bodypump som får klämma sig in i träningsschemat framöver.
 
Löpningen måste också få bli lite mer dominerande i min träning från och med nu, nu kan jag varken skylla på för kallt eller för mycket snö..nu är det bara ut och kuta! Imorrn drar jag igång löparsäsongen med Ismilen. Det ska bli intressant hur formen är.
 
Tänka sig vad tyst och lugnt det kan vara den här tiden på dygnet likaså tidiga morgnar. Det är det som är värt att kliva upp före alla andra, att kunna njuta av tystnaden på nåt vis. Motsäger mig själv litegranna i detta, mne ibland kan även jag komma till ro i total tystnad och drömma mig bort, det sker inte sådär jätteofta men ibland så...Härligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0