Snörvligt!

Jag kände det på mig! Att jag skulle åka på en förkylning efter Ismilen. Vet inte varför men jag bara hade en känsla i kroppen att bryter jag inga ben under loppet så lär jag väl bli förkyld efter loppet, och så blev det. Idag har jag nog slagit rekord i antalet nysningar och snytningar. Så nu ser jag ut som Rudlof med röda mulen, oerhört fint! Tror nästan att jag lyckats göra nåt med ett av mina revben som krånglar, nös och och knak sa det. Det gör ont vid djupa andetag och om jag nyser...få se vad det blir av det, men hey that's life!

I lördags sprang jag Ismilen, hade hört att den skulle vara tuff men tänkte att det kunde inte vara så farligt, men oj så fel jag hade. En stigning efter 2 km på 160 meter, spännande, och detta skulle jag då behöva göra 2 ggr eftersom banan löptes 2 varv. Men det var kul, utmanande, jobbigt och spännande! Icebug skorna hade bra fäste och jag halkade inte en endaste gång. Tiden var ingen höjdartid, men det var i terräng, vinter och första loppet för i år så får jag ändå vara nöjd.

Lopp som stundar härnäst är troligtvis inte förrän i maj, tänkte springa ett i april men satsar på att löpträna då istället..förhoppningsvis.

Ikväll fick jag inte heller åka på Functional toning, trist, blir alltid lite ledsen när jag inte får träna pga sjukdom (förkylning). Tänkte först att jag skulle testa ändå, men ändrade mig och satsar på att må bättre på torsdag istället.

Kvällar som denna så saknar jag mina älskade små yrväder till katter, de är så goa och vill gärna vara där man är, bli kliad under hakan och bara mysa. Synd att de bor 60 mil härifrån...

Till sist, lite nickelback..

I guess it wasn't really right
I guess it wasn't meant to be
It didn't matter what they said
'Cause we were good in bed
I guess I stuck around so I could watch us fight
for all the wrong reasons
No, it didn't matter what I tried
It's just a little hard to leave
When you're going down on me
I guess I stuck around so I could watch us fight
for all the wrong reasons

Well you know my friends
Well they know your enemies
I'd pretend
Not to hear what they said to me
'Cause I got off
Every time you got on to me
Was it wrong
To go along with insanity?

Was it wrong? Was it wrong?

Kommentarer
Postat av: Mordum

Du behöver bara en dos av Mordum för att bli frisk och kry du vet ;D

2013-03-19 @ 18:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0