Midsommar

Imorgon är det Midsommarafton, den dagen då jag äter sill, äter det aldrig annars. Sill är bara gott ibland och midsommar är en sån helg där sill och färsk potatis är gott :) Och dill i gräddfil till..mums! I år blir det en stillsam midsommarafton. Slipper även i år dansa runt midsommarstången, då lilla tjejen ännu är för liten för att uppskatta det, kanske nästa år kommer jag inte undan :P
 
Tiden rasslar iväg med en väldans fart, vet inte riktigt om jag hinner med. Lilla M börjar bli stor, lär sig nya saker hela tiden, rullar runt och försöker komma på hur hon ska ta sig framåt. Hon har börjat äta lite smått också, lite gröt och lite mat och fruktpureer, hon älskar det! Det känns bra att ha en dotter som är glad i maten. Hon äter allt hon fått hittills, duktig tjej!
 
Vet ni vad? Jag har anmält mig till Midnattsloppet som går av stapeln i augusti. Det är bara 2 månader kvar tills dess, och jag har inte kommit upp i distansen 10 km ännu...hur ska detta sluta? :P Ska försöka mig på 10km till veckan hade jag tänkt. Har fortfarande inte så mycket benstyrka som jag önskade men är på god väg tillbaka, försöker klämma in lite hemmaträning med M som vikt i benböj och utfall iaf :) LÖpningen har blivit lite lidande, men ska försöka strukturera upp den litegranna, få in lite mer intervallpass, långa och korta samt backträning, I need it! Midnattsloppet innehåller en jobbig backe...
Kommer nog springa Hässelbyloppet och Telge stadslopp också...
 
nu är det dags att krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0