Bali!

Nu har vi varit en vecka i detta underbara varma fuktiga land, menar ö, underbart! Skönt att komma ifrån alla vardagliga saker hemmavid och bara vara.

Vi har solat och badat och vart på lite äventyr! Flygresan var lång men väl värt det. Vi har nu 6 dagar kvar här och hoppas dessa dagar går riktigt fort.

Nån träning har det inte riktigt blivit om inte jaga vågor med boogeyboard räknas? Det är väldigt energikrävande men grymt skoj, vet inte hur mycket saltvatten jag lyckats få i mig;). Mitt hår gillar dock inte detta klimat eller badande i saltvatten och klor, men men det glr detsamma! Det blir nog bra sen när jag kommer hem igen:D

Nu är det dags att hoppa i poolen, det är bara 27 grader idag och sol;)

Ha de bra!!


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej fina Milla! Åh, ni verkar ha det underbart och det gör mig jätteglad! Ser superhärligt ut på bilderna och så söt du är där på poolkanten :) Hoppas att ni njuter ordentligt och riktigt gottar er med långa sovmorgnar ibland också. Här är det grått och trist idag - så enjoy era soliga dagar och jag hoppas att de går långsamt :) Kramar

2012-11-20 @ 09:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0