Dålig tajming

Förkylningen som slog ner som en bomb i min kropp förra veckan var inte bra. Jag blev hemma en hel vecka med hosta, ont i kroppen, feber och snorig. Jag måste nog säga att jag har nog aldrig varit så genomförkyld nångång...usch!! Och än är det inte helt okej, halsen känns fortfarande. På lördag är det Lidingöloppet som jag tänkt springa, jag hoppas verkligen inte att det blir värre, till vilket pris som helst ska jag stå där på startlinjen på lördag. Om jag inte gör det så kommer det kännas surt att inte kunna fullfölja Halvklassikern.
Det kommer inte bli nån supertid iaf. Det som känns mest jobbigt med det här är att jag nu kommit till den del av "utmaningen" som jag verkligen kan, där jag kan utmana mig själv och vet hur mkt jag orkar och så kan jag inte göra det på det sätt jag vill, lär ju bli nån slags joggning runt bara för att ta sig i mål.....trist! Då kanske det är bättre att inte ställa upp alls?

Renovering pågår härhemma, sista rummet ut är datarummet, golv är lagt och tapet är uppsatt, nu är det bara listerna kvar och lite annat småpyssel som det alltid blir. Efter det är hela lägenheten renoverad =)

Bilder på det kommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0