Regn

Att vakna av att det regnar kan ibland vara skönt, man kan bara slappa och läsa en bok. Men just idag hade jag tänkt ge mig ut på en lite längre springtur, men vädret fick bestämma idag. Jag vet jag vet, det är ingen ursäkt att det regnar då man ska springa, det brukar vara rätt skönt då. Men just idag kände jag inte för att bli blöt och kall, vill inte dra på mig nån förkylning nu när det bara är 2 veckor kvar till Lidingöloppet...Så springturen får skjutas på till imorrn istället. Slutar jobba förmiddagen imorrn så jag hinner nog med en liten tur då...

Ikväll är det jobb som väntar, jourpass, förvirrad som jag är hade jag glömt att jag skulle jobba idag, bara ren flax att jag kikade i kalendern ;).

Träningsvärken sen i måndags har börjat lägga sig, känns fortfarande lite i axlar och mage, men men det är bara härligt!:)

Trevlig helg allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0