Träningsvärk

..är nog den bästa värk man kan ha! För det vet man går över. Men det är inte roligt när man har det, slänger sig ner i soffan för att undvika att böja på benen så mycket :P Nåväl, jag körde ett crossfitpass i måndags och det var jobbigt, därav träningsvärken, men ack så härligt. Igår stod backintervaller på schemat vilket såhär i efterhand kanske crossfitpasset inte var så ultimat att köra dagen före, men det gick bra, ännu mer slut i benen, härligt!
 
Veckorna och helgerna går så fort, jag hinner inte med, önskar att det fanns en pausknapp så jag bara kunde stanna upp och känna efter och njuta av lugnet. Det är något hela tiden, ibland känns det som att jag är inne i något slags ekorrhjul som aldrig slutar snurra. Jag vill bli bättre på att ta vara på dagen och leva i nuet, ofta tänker jag så långt fram, det är inte lätt.
 
Jag funderar mycket på framtiden nu, känns som man börjar bli lite äldre i tankesättet, förr tänkte jag man mycket på nästa vecka vad som skulle hända då, nu är det mer funderingar kring vuxenrelaterade saker som hus, familj, jobb etc. Märkligt det där! Nästa år fyller jag 30 också, det känns lite sådär jag vet inte, konstigt kanske. Tror jag ska stanna på 29 år, det känns som en bra ålder;)
 
Nu ska jag göra lite vuxenrelaterade saker, som att hämta tvätt och veckohandla, pensionärsvarningt!;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Goa Milla. Jag förstår exakt hur du känner och tänker. Vi får träffas snart bara du o jag o bara filosofera iväg, det vore mysigt :D och indeed, time flies verkligen. Men du hinner med massor av träning ju :) Bra jobbat! Ser fram emot vårt vansbrosim :D Kramar

2012-09-13 @ 00:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0