Nike Blast Night!

Har varit ute och åkt lite skidor idag, inte den mest lättåkta turen blev det. All snö har nästan regnat bort och kvar lämnas is! Usch! Dey känns som man åker snabbt men, men samtidigt känns det lite läskigt, vill inte ramla. Jag är inte nån duktig skid¨åkare, men jag ska banne mig klara åka Halvvasan utan större problem! Det är iaf kul att åka...

Körde mitt första bodypump pass det här året i tisdags, det var härligt men oj vilken träningsvärk jag fick, det var länge sen sist. Men nu börjar den släppa, måste komma in i lite rutiner nu med träningen igen efter alla förkylningar och ledigheter!

Imorgon kväll, ska jag och en kompis på ett event på Globen, Nike Blast night! Känns spännande och roligt. en kväll fylld med träning! Där ska Nike visa upp sin vårkollektion, och sina träningspass som man får prova på. Det ska bli skoj!!:) Medan andra går ut och festar på en lördagkväll så ägnar jag mig åt träning;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0