Lugn och ro

Bestämde mig för att åka hem till Norrland en vecka för att passa katterna eftersom mamma är bortrest. Det är den officiella anledningen och så låter vi det stanna.

När jag ändå åkte upp passade jag på att ta med skidorna för att få lite mer mil i kroppen inför halvvasan. Var lite osäker på hur ryggen skulle hålla, men har åkt några mil under helgen ich ryggen känns grymt bra. Visst den gör lite ont och känns lite konstig men inget som stör i träningen.

Va rogivande och bra det är med träning, man tänker genast så mycket bättre och ser saker ur andra perspektiv. Det funkar för mig, just nu är skidåkningen som skingrar tankarna, öppnar upp nya möjligheter.

Att vara vuxen är inte alltid lätt, men ingen omöjlighet, det gäller bara att inse att man inte alltid kan vara perfekt eller kunna allt, ibland måste man misslyckas för att det ska bli bra. Jag tänker alltid; friskt vågat, hälften vunnet. Jag vågar misslyckas.

Här i lugnet, med fina vinterdagar, så har jag kommit till ro och känner mig laddad inför framtiden och allt vad den har att ge!

Ibland behövs så lite för att det ska kännas bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0