Long time

Nu var det rikttig länge sen som jag skrev något här. Låt oss skylla på att det har inte funnits tid eller att jag inte haft någon inspiration till att skriva, mne nu kanske jag kan få till några rader.
 
Sommaren är slut, men den höll i sig väldigt länge, värmen och solen, härligt! Semestern är slut också, jobbat i en månad nu. Känns helt okej faktiskt, 8 veckors semester är inte helt fy skam att ha, jag klagar inte :). Sommaren och semestern har inneburit lite roadtrips, flytt av katter, träning och massa bad.
 
Mina kära katter har nu flyttat ner till södern, sthlm, bor hos min jobabrkompis ute på landet. Dock har Baggis stuckit, inte synts till sen han kom dit. Vilket är lite tråkigt, jag hoppas han visar sig sen när det blir lite kallare ute. Oddsen för det är väl ganska låga, men hoppas kan man alltid, hoppet är det sista som överger en.
 
Träningen har gått sisådär, blir alltid lat under sommaren av nån anledning, därför är det skönt att börja jobba och komma in i rutinerna igen och likaså träningen.
 
Förra veckan var jag i Italien i en vecka, varmt, soligt och god mat. Alldeles för god mat och alldeles för mycket glass. Italiensk glass är grymt gott, inget slår den, mums!! Vi var en sväng in till Venedig men den staden imponerade inte på mig, då tycker jag om Rom mer. Vet inte varför men det bara kändes så.
 
Nog flummat för denna gången...återkommer snart igen...då jag kommer på något att skriva om..

Kommentarer
Postat av: Anna . P

Kul att det kom ett inlägg här! :-)
Ser fram emot att läsa mer om vad som händer i din vardag... Å hoppas ju att d kommer komma ett inlägg om att din arbetsplats söker ny grym medarbetare ;-) saknar Sthlm, saknar Gulan...

2013-09-22 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0